Trening sław #4: Jon Jones

Jon Jones jest znanym na całym świecie zawodnikiem MMA, przez wielu uznawany za najlepszego w historii. Na ostatniej w 2018 roku gali UFC, po raz kolejny powrócił do walki, tym samym kolejny raz zdobył tytuł mistrza kategorii półciężkiej. Ciekawostką jest, że tytuł zdobywał 3-krotnie, a ani razu nie stracił go w walce (dwukrotnie odbierano mu go po walce za wpadki dopingowe). W całej karierze stoczył 24 walki, z czego tylko jedna została uznana za jego przegraną, jednak nie werdyktem po walce, a za faul (nielegalne uderzenia łokciem). Mimo świetnych zapasów i wyśmienite umiejętności parterowe nadal jest niebieskim pasem. Mimo wszelkich kontrowersji dotyczących stosowania przez niego dopingu, reprezentant Gracie Barra niewątpliwie jest bardzo dobrym zawodnikiem i warto przyjrzeć się jego metodom treningowym.

Ćwiczenia które wykonuje Jon Jones:

  1. Martwy ciąg
  2. Przysiady
  3. Bieganie z obrotami (przód-tył-bokiem)
  4. Floor press
  5. Podciąganie na drążku
  6. Przyciąganie linki wyciągu dolnego obiema rękami (biceps) oraz górnego (triceps)
  7. Przysiady frontalne
  8. High pull
  9. Unoszenie ciężaru w górę na prostych rękach

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *